Про роботу із зверненнями громадян у 2013 році в РДА

Розгляд письмових звернень громадян в районній державній адміністрації здійснюється відповідно  до вимог Закону України „Про звернення громадян” і  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Відповідно до  розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 19 лютого 2008 року № 135  “Про заходи щодо виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008” прийнято розпорядження голови Городоцької районної державної адміністрації від 27 лютого 2008 року № 115 “Про створення постійної комісії з питань розгляду звернень громадян” та згідно з розпорядженням  голови райдержадміністрації від 22 серпня 2013 року №408  керівництвом розроблено та затверджено графік прийому громадян в райдержадміністрації.

             Систематичний аналіз, узагальнення та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, встановлених Законом України „Про звернення громадян”, здійснює cектор контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації.

Стан роботи із зверненнями громадян, як одна із важливих ділянок роботи  райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі в голови райдержадміністрації та керівника апарату.

Протягом 2013 року в райдержадміністрацію надійшло 416 звернень проти 781 у 2012 р., тобто на 383 звернення менше.

           Від жителів району надійшло 44 звернення до вищих органів влади, а саме:

            Обласна державна адміністрація – 25, (з них 10 про надання матеріальної допомоги);

            Секретаріат Президента Україник - 10 ;

           Кабінет Міністрів України – 4;

           Обласна рада –  3;

           Верховна Рада України – 2;

          

           

 

Найбільше порушених у зверненнях питання стосуються соціального захисту населення, земельних відносин, ремонту доріг, житлової політики.

Протягом  2013 року надійшло 43  колективних звернень.

Райдержадміністрація проводить постійний аналіз причин появи  повторних звернень і відповідну роботу, щоб зменшити їх кількість.

     З метою оперативного реагування та для вирішення проблем і запитів, з якими звертаються громадяни, надання практичної, інформаційно-методичної допомоги населенню району  щомісячно у приміщенні  райдержадміністрації  відбувається розширений прийом громадян головою райдержадміністрації за участю керівників управлінь і відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

    Райдержадміністрація щомісячно проводить тематичну пряму телефонну лінію, у якій відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка беруть участь заступники голови райдержадміністрації, керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою здійснення постійного моніторингу та контролю за станом роботи та додержанням законодавства щодо звернень громадян у райдержадміністрації посилено персональну відповідальність посадових та службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань, а також  запроваджено   щотижневе інформування керівника апарату РДА.

 На виконання Закону України ”Про доступ до публічної інформації”  повідомляємо, що за звітній період до райдержадміністрації надійшло 23 інформаційних запити.