1 жовтня 2019 року стартувала монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг

1 жовтня 2019 року стартувала  монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ухваленого рішення паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова.

Пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк. Для цього АТ “Ощадбанк” вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того “Ощадбанк” здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та АТ “Ощадбанк”.

Такий механізм розроблено для забезпечення максимальної зручності тих категорій громадян, які мають право на пільгу і звикли не витрачати сили і час на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться, перш за все, про людей похилого віку, які звикли до усталеного алгоритму дій і не бажають його змінювати.

Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі поданих особисто заяв до органів соціального захисту населення, які формуватимуть щомісяця до 25 числа реєстри пільговиків для виплати пільг у готівковій формі і передаватимуть їх Мінсоцполітики. Після чого Міністерство, опрацювавши отримані реєстри, надсилатиме їх до АТ "Ощадбанк" та переказуватиме зазначеному банку кошти для виплати монетизованих пільг.

Таким чином, кошти надходитимуть на особисті рахунки пільговиків, які зможуть зняти їх з власного рахунку у будь-який час.

Впровадження цих механізмів має на меті поєднати максимальну зручність для громадян зі створенням необхідних умов для розвитку прозорого та конкурентного ринку надання житлово-комунальних послуг.

За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються з рахунка для виплати пільг на рахунки пільговиків в АТ “Ощадбанк”. У разі відсутності відкритого рахунка в АТ “Ощадбанк” рахунок відкривається за заявою пільговика до АТ “Ощадбанк

Отримати  інформацію про розмір нарахованої пільги,  перелік  послуг, які сплачені за рахунок бюджетних коштів та залишок на рахунку громадяни можуть у персональному кабінеті “Ощадбанку”.

Покрокова інструкція створення персонального кабінету

КРОК 1. Зайти на офіційний сайт “Ощадбанку”

 КРОК 2. Праворуч зверху обрати “Інші розділи”

 КРОК 3. Далі обрати “Безготівкова монетизація субсидій та пільг”

КРОК 4. Далі по п. 2 тексту обрати «Зареєструватись в особистому кабінеті»

 КРОК 5. Заповнити вхідні дані: 1.номер мобільного телефону, який надавався до органу соціального захисту населення за місцем перебування пільговика на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги; 2.пароль, який пільговик визначає самостійно і запам’ятовує. Пароль повинен складатися не менше як 6 буквених символів та 6 цифрових символів.

 КРОК 6. Натиснути “Увійти перший раз” На цьому записі буде відображатися нарахована сума пільги та переказ коштів на рахунки виконавців комунальних послуг за звітний місяць. Довідково. Консультації щодо користування кабінетом можна отримати у контакт-центрі «Ощадбанку» за телефоном: 0 800 210 800

Якщо ж пільговику не вдалось зареєструватися в персональному кабінеті “Ощадбанку”, рекомендуємо в такому випадку звертатися в управління соціального захисту населення для отримання додаткової інформації. Або за телефоном відділу пільг 30-234.