Питання електронних сервісів ДФС України підняли під час проведення "гарячої лінії" у Городоцькій ОДПІ

Днями у Городоцькій ОДПІ  відбувся сеанс «гарячої лінії» з завідувачем сектору інформаційних технологій Городоцької ОДПІ  Романом Кісілем.

Головною темою зустрічі стало питання роботи електронних сервісів ДФС України.

Під  час «гарячої лінії», Роман Кісіль  повідомив, що відповідно до норм Податкового кодексу України податкова декларація за вибором платника  податків подається в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Скориставшись такою послугою як подання звітності в електронному вигляді платники податків отримують:

- економію робочого часу платників податків, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності);

- звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;

- уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або „вікна” прийому звітності при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та подати через мережу Інтернет до податкового органу;

- гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку.