У Львівській ОДА опрацьовано та погоджено перелік об’єктів будівництва та реконструкції соціальної сфери

Cьогодні, 5 березня, голова Львівської обласної державної адміністрації Віктор Шемчук провів нараду з питання соціально-економічного розвитку області за участю першого заступника голови облдержадміністрації Богдана Матолича та директора департаменту економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості Дениса Шмигаля.

За результатами робочої наради було опрацьовано та погоджено перелік з 21 пріоритетного об’єкту будівництва та реконструкції у соціальній сфері.

Зазначимо, що у 2013 році планується ввести в експлуатацію 14 соціально важливих об’єктів, з яких по 6 об’єктах у поточному році заплановано завершити І-чергу будівництва, решта об’єктів будуть завершені у наступному році.

Таким чином, протягом 2013-2014 років в експлуатацію буде введена безпрецедентна кількість об’єктів галузі освіти та охорони здоров’я, культури та соціального захисту, що значно покращить рівень обслуговування і умови перебування мешканців Львівщини в комунальних закладах області.

Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2013 рік», Львівській області за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у поточному році передбачено 74,1 млн грн.

Довідка:

У 2013 році планується розпочати реконструкцію школи в селищі Брюховичі та будівництво школи в селі Ролів Дрогобицького району, продовжити будівництво шкіл в селах Либохора, Нижня Яблунька Турківського району та Черниця Миколаївського району.

Завдяки залученим коштам державного бюджету, в експлуатацію буде введено три школи на 1060 учнівських місць в м. Комарно Городоцького району (І-ша черга), смт. Запитів Кам’янка-Бузького району. Окрім того, буде завершено будівництво лікувального критого басейну та ванних кімнат для єдиної в області санаторної школи-інтернату для дітей, хворих на сколіоз, у м. Сокаль.

Галузь охорони здоров’я поповниться реконструйованим акушерським корпусом у м. Миколаєві, який стане частиною мережі сучасних перенатальних центів області.